Monday, December 21, 2009

TANGANKU MENGHAYUN PISAU, MENGHENTAM CHOPPING BOARD

damn it!!
knp la time2 camni aku kena..
punah jahne plan aku!!
ibarat mendapat buah durian yang keras isinya..
ibarat biawak tersepit, anjing dilepaskan..

bajet blh lepak umah abi, lepak hasanatul lame2..
tapi??
ibarat kentut tidak berbau, langsung tidak memberi makna dan 1000 erti..

ibarat makan buah genuak yang dah xpower..kencing pn da xde bau..

mama pegi tanda kertas SPM..
ayah plak gi outstation JB..

AKU??
haramJ..
menjadi ketua keluarga sementara..

alhamdulillah aku amek Dip in Culinary Arts..
kalo x..
mkn megi jela adik2 aku..
ibarat pakai celcom blue..BERBALOI - BALOI!!!

kdg2..
aku pikir cam aku ni lembut pn ade..
mane xnye..
slalu sgt layan rancangan masak2..

tp aku rase aku still lelaki..
  • tulen..
  • gagah..
  • berani..
  • taat..
  • setia..
  • amanah..
  • betul..
  • cepat..
  • dan mesra..

aku masih lelaki..
LELAKI!!

No comments:

Post a Comment