Saturday, December 19, 2009

hari - hari cikgu tidor...jom kite main bola!!

tepat jam 5:23 minit petang..
aku pegi maen bola..
tpakse pkai kasot da rabak yg aku sorok drpd mama..

smlm je da DUA pasang kasut ADIDAS aku kne buang..
mama kate,"esk pegy beli kasut lain.."

dlm hati aku.."arghh!!!!"

sabar jela..
hahahhaa..

jam menunjukkan hampir pukul 7:00pm..
aku masih bermain bola bertemankan:-
  • choin
  • raziq
  • din
  • aidil
bersama-sama kami menentang:-
  • alep
  • abi
  • iqbal
  • afnan
  • ari
perlawanan agak sengit kerana counter attack drpd abi@messi dan sikap tidak mahu mengalah raziq bersama semangat juang dewa monyet yang telah meresap ke dlm badan choin..

akibat terlalu sengit..

5-5

setelah mencapai kata sepakat..
kami semua bersetuju utk GOLDEN GOAL...

tiba2..
sedang choin bermain bola..
beliau terjatuh!! saya ulangi, terjatuh!! akibat berebut bola dgn ari wibowo..
terseret cm pompuan bwk keter dlm citer Zombieland..

mulanya, aku ingatkn itu aksi ranjang ataupun stunt2 murah yg biasa choin pertontonkan kpd kami setiap kali bermain bola..
sekali...REAL BHAI!!

semangat dewa monyet mengganas lalu memarahi ari yg masih di awang2an bersama skandal barunya..

ari terpinga2..

dan...

GOAL!!!
kitorang menang!!
6-5


1 comment: