Sunday, December 27, 2009

AKU TAK SEHEBAT KALIAN...

well..

maybe ni post aku yang terakhir pasal bola, futsal, dan yang seangkatan dengannya..

aku sedar aku xde bakat utk bermain di posisi keeper, defend mahupun striker..
aku sedar yang aku xsepantas kau..
aku sedar yang aku xsecekap hafiz..
aku sedar aku xsehebat abi..
aku cukup sedar yang aku xmampu untuk menjaga pertahanan sehebat acap, mahupun petak..

sehingga aku digelar raksasa..RAKSASA!!!

setahu aku..
aku xpernah menghina dirimu..
tidak pernah..
walaupun aku tahu, kaw sememangnye xde passion dan ape yang diperlukan utk menjadi seorang CHEF!!

walaupun aku seringkali mamandang enteng kebodohanmu..
tidak terlintas utk meluahkannya..
apatah lagi menghamburkan dihadapanmu..

entah kenapa harini aku amat terasa cacian mu itu..
walaupun sebelum ini engkau tidak mempercayai bahawa aku mempunyai lesen, aku abaikan..
mungkin kerana hati ini diciptakan lembut..selembut ubun bayi yang baru lahir..

ya, mungkin kerana engkau anak tunggal..
ya, mungkin kerana engkau tidak mempunyai adik beradik..
ya, mungkin kerana hatimu keras sekerasnya..mungkin sekeras besi admantium milik wolverine..

daripada aku terus menjadi bahan cacian..
lebih baik aku mengundur diri daripada bermain bersama kalian..

terima kasih choin..
aku tau yang kaw da nmpak..
aku tau yang kaw da cube memujukku..

apakan daya..
AKU TAK SEHEBAT KALIAN..

No comments:

Post a Comment