Tuesday, December 22, 2009

BANGANG or BENGANG??!!

WTF??!! [sori, kemencarutan berlaku...]

5.30 aku turun men bola..
bertemankan seluar pantai dan kasut rejam, aku turun bermain..

sbb ramai sgt, ktorg pecah buat 5 org dlm 1 team..

[TEAM A]
  • abi
  • raziq
  • fizi
  • iqbal
  • (lupe ntah lagi sorang..)

[TEAM B]
  • aku [DEFEND]
  • eiz [STRIKER & MID]
  • moxx [STRIKER UTAMA] kot...
  • arm [DEFEND]
  • pali [KEEPER]

ktorg lwn xsmpai 2 minit da kene klua padang sbb arini kitorang maen 1 goal, out..
kalah sbab Team B maen2 n gelak barai..
huhuhuhu...

xpe2..
kita tunggu..
akhirnya, Team A kalah dgn Team Choin..

pastu sampailah MR.A...

Team B lwn Team Choin..

pali telah ditukarkan kepada MR.A mungkin kerana kehebatan pali dipandang enteng sbagai goalkeeper..

pastu...

AKU: WEH, SAPE NAK MAEN KEEPER??
MOXX: AKU XNK...AKU XNK...

EIZ: AKU XTAW...AKU XTAW..

ARM: .................

MR.A:............BIL,KAW MAEN KEEPER?

AKU: MALAS LA AKU, AKU BARU NK BERAKSI NI...

MR.A: XPELA, BIAR AKU KEEPER...

dlm hati aku, eiz, moxx, arm : YESS!!

perlawanan bermula..

MR.A[keeper]
AKU & ARM [defend]
MOXX & EIZ [cam tadi gak]

cam biasa, choin akan mempamerkan aksi2 ranjang ala2 Maria Ozawa dan melakukan stunt seperti pelakon extra dlm cite
BOHSIA: JANGAN PILIH JALAN HITAM..

semua bola yang kami terima ditepis oleh aku dan arm yang memang mengamalkan hikmat
PERTAHANAN GAYA LOCENG EMAS...

sampaila 4 minit seterusnya..

MR.A: BIL, TUKAR DGN AKU..(muke kesian + baru bangun tidur..)

perlawanan diteruskan...

aku mmg da faham sangat style choin, suke shoot drpd jauh!!
aku faham tu bukan kehendak choin..
semangat DEWA MONYET dah mkn diri!!

aku berjaya menepis dan mencedok tendangan DEWA MONYET dgn menggunakan hikmat GAYA CANGKUK MENTADAK..

aku tgk formasi da barai..
defend kosong...
MR.A, seperti seorang STAR PUJAAN menunggu bola di bahagian atas..
seperti PUNGGUK RINDUKAN BULAN...(mmg tu kerja tetap dia pun...)

ramalanku meleset belaka...
hikmat GAYA CANGKUK MENTADAK ku telah dipatahkan dengan tongkat besi DEWA MONYET...[bile plak ntah dapat tongkat besi]

KALAH..KALAH..KALAH!!!

aku bengang..
BENGANG!!!!

siapa BANGANG??!!

No comments:

Post a Comment