Sunday, December 20, 2009

KASUT OH KASUT..


11:07 am...
aku pegi ke TAMAN PERMATA bersama mangsa rasukan dewa monyet, choin..

aku pegi sane sbb nk cari kasut....
nk cari kasut...
nk cari kasut....

pegi kdai YEBENG, kasut PALLAS JAZZ kegilaan choin waktu zaman persekolahannya yg direkomenkan...

aku xminat..
bkn pe,kaki besar cam haramJ..
[bukan Jay yea]

aku pn dgn hampa menyetat motorsikal SUZUKI SMASH REVO110 milik Zul Dragon a.k.a bapak aku..

smpaila kt depan kedai kasut yg xbrp nk ade org pegi...
bertemakan lagu dangdut dendangan MAS IDAYU,
aku dan choin pon melangkah setapak ke alam dangdut..

hahahaha...[ni blog aku, suka hati r nk gelak...]

aku tertarik dgn satu kasut ni sbb mmg cantik menarik tertarik kaw mmg da bomb!!

punyela suke..



REJAM namanya..
harga: RM 28.99 sen...
aku bagi: RM30.00
balance: RM1.oo

cibet nye akak KEDAI KASUT DANGDUT!!
1 sen pn nk tax ke??
haramJ sekali lagi..

balik,singgah ALIMAJU, tjumpe plak ari n am sdg mlayan sarapan pagi..
abi@messi dtg utk minum sekali...

then,ktorg g kdai KAWAN, nk TANGKAP MUAT abi@messi jadi abi@genji!!

setelah penat aku dan am bersilat bersama sahabat perguntingan kami. maka lahirlah abi@genji!!




No comments:

Post a Comment