Monday, January 4, 2010

SEPI

04:29pm..
aku lepak bersama aja di ali maju..turut serta uncle mal tiger..
kepalakusut menerokai ruangan cakerawala otak ini..
memikirkan hari exam esoknya..
dengan nota yang tiada..
diiringi kesepian dek kawan2 seperjuangan yg sudah mula bekerja menerokai dunia sebenar..
sepisiput aku dibuatnye..
hari-hari yang bakal menjelang mengusutkan lagi kepalaku ibarat bulu yg berpintal2..
bertambah kusutlah jadinya dengan speed download yg seumpama siput khinzir terkena sembelit..

aku tertanya2..
kenape hidup ni sungguh sepi..
aku ni xreti nk enjoy life ke??

ade org kate..
hidup ni cuma sekali..
xkn ade kali kedua dan seterusnya..
nikmatilah sehingga titisan susu lembu yang terakhir..

post2 ku mnjadi semakin suram...
kekurangan gelak tawa ataupun tiada langsung..
kesuraman menjadi seram apabila uncle mal tiger menatap wajahku...
mungkin kerana aura keganasannya mmbuatkan aku mnjadi chuak ke bebeh..
tapi bukan itu yang menjadi titik noda ceritera ini..
kesepian menjadi batu loncatan kepadaku untuk menulis post ini..
kesepian juga yang membuatkan hari2 ku kelabu ibarat asap motor yang menggunakan 2T..
hahhahaha...

No comments:

Post a Comment