Friday, January 8, 2010

A GIRL THAT MAKES ME WONDER..pt 1

aku rase cam ade something yang aku nk tulis..
aku xblh tido..
bkn kerana chuak selepas menonton "paranormal activity" ataupun "paranormal entity"...
kerana hatiku agak berdebar2..
bukan kerana aku takut..

tapi...

kehadiran seorang teman baru yg agak baru ku kenali di kolej tercinta [hipokrit]
even baru kenal..
beliaw sudi melepak bersamaku hingga lewat mlm..
1st time aku lepak lewat malam bersama species yang asalnya drpd kaum hawa..
indah malam tu rase berbunga2 walaupun langit kelam dan suram..

aku baru kenal dgn dia..
maybe 1/4 sem 5 ni..
tapi aku rase cam ngam dgn die..
aku mula sukakan dia..

dia agak comel..
comel sgt..
xtergambar..
aku pn xtaw kenape sbnrnye aku suke kat dia ni..

menurut madahsisampahcinta,
"apabila kita sukakan seseorang, kita xperlukan sebab utk menyukai seseorang itu.."

aku percaya dengan falsampah madahsisampahcinta...

buat pertama kali dalam sejarah hidupku..
muka yang agak sinonim dengan batubata dikatakan agak hensem??
hahahahhaah...
aku mcm xpercaya dgn ape yg aku dgr..
smpai skrg aku still xpercaya..

tadi petang pn aku lepak dgn dia..
dia ajak aku lepak kat mamak sbb nk mkn kot..
aku ingatkan kwn2 dia sorang dua..
rupanya,
5 org sekali..

sumpah aku segan..
segan gile..
hahahha...

entah kenape..
bile aku ckp dgn dia, suara aku cam romantik gila gaban..
padahal suara cam biawak jatuh terhempas..
hahahahha...

satu perkara yg agak menggembirakan aku ptg tadi..
aku saje je ckp dia comel..[even dia mmg comel dimataku..]
muke dia merah..
pastu dia cam tarik nafas panjang2..
berdebar kot..
hahahahhaa...

setelah aku menelaah falsampah madahsisampahcinta,
aku membuat keputusan paling sukar dlm hidup aku..
keputusan yg agak sukar utk aku buat..

aku bertekad melupakan seseorang..
sebab..
"cinta yang xberbalas ibarat soalan tanpa jawapan.."

mungkin aku ni loser sgt kot..
dgn gaye yg selekeh dan bajet kurus..
aku terima diriku seadanya..
walaupun kadang2 aku benci diriku..

sekarang..
aku akan beri sepenuh perhatian aku just for her..
even aku xtaw perasaan dia cmne..
tapi aku percaya..
semua ni ketentuan Tuhan..



2 comments: