Wednesday, January 13, 2010

A GIRL THAT MAKES ME WONDER pt 2..


13 Jan 2010..
my very own first date wif nyot..
wktu ni ktorang xde wat pape declaration pn lagi..
masih teman tp mesra..

1.45pm,menuju ke TGV..
menonton Cirque d Freak:Vampire Assistant..
huhuhuu..
starting,ok lagi...
lpas stngah jap..
kemenggigilan melanda..
tgnku menjadi kebas..

aku ckp,
"nyot, nyet da sejuk da ni.."
tup2, dia bwk klua scarf drpd beg dye..[aku pn xtaw pe lagi yg dye bwk..]
lantas scarf tu melitupi aku dan si dia demi memanaskn darah mamalia dlm bdn kami..

slepas sesi gelak tawa yg agak harmoni..
kami keluar memanaskan badan yg masih digigit kesejukan..
keluar berjalan2 ke park KLCC mnjadi idea ku untuk mamanaskn badan..

muncul setelah diduga..
terpacullah jasad AM, ABI, dan MOXX di luar..
kantoi..;p

aku lepak jauh sket..
tp still nmpk dorg..
xpe..
aku tnye kat nyot..
"nyot,knp nyot suke nyet??"

"same cam jawapan nyet,bile kite suke kat seseorang,kite xperlukan sebab utk menyukai dia.."

dlm hati aku berbunga2,tuhan jela yg taw..
stelah beberapa sesi fotografi,kami masuk kedalam semula untuk berjalan2..
hahahah..
skema siot..

ni ade bbrp cebisan aku letakkan utk tatapan followers.




.

agak berat hati utk pulang..
mungkin aku xpuas menatap wajahnye..
tp ape blh buat..
esk jmpe lagi..
hihihihi..

b4 dia balik..
dia bersetuju utk mnjadi pasangan ku..
aku rse cam da ade kebun bunge je dlm hati ni..
aku cium tngan dia,and dia cium tgn aku..


aku berserah kpd Allah S.W.T agar hubungan ini berkekalan dan akan kucuba sedaya upaya utk mempertahankannya..


1 comment:

  1. ala. somel ny crte cinte ko ni billl. hehe.
    ak doakn moga2 korg berdua epy2 slalu k. ;)

    ReplyDelete